Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1951 to 1980 of 68712 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2002Call center – kommunikationszentrenReusch, Peter J.A., et alThesisНемецкий
2009-05-12Call-центр - средство повышения качества обслуживания клиентаПетрасик, Е. Л., et al-Русский
2004CALS – технологии являются пропуском белорусских предприятий в мировое сообщество товаропроизводителейПелих, С. А., et alArticleРусский
2001CALS-технологии - концепция "подвижного" производстваПелих, С. А., et alArticleРусский
2009CALS-технологии и повышение конкурентоспособности продукцииЕмельянович, И. В.-Русский
2010CALS-технологии: значимость для предприятий и опыт изучения в БГЭУИонин, В. С., et alThesisРусский
2019Camping: reise fur risikobereite Menschen oder eine gewonliche erholungBurenkova, А., et alThesisНемецкий
2018Can a Belarusian hardware company become a global leader in the international market: the "Regula" caseHilko, V.ArticleАнглийский
2021Can FDI become a destroyer of an economy?Yakubova, E.ArticleАнглийский
2005Can forest industry constitute the Latvian national competitive advantage on the EU level?Chirjevskis, A.ThesisАнглийский
2000Can Slim - выигрышная система анализа корпоративных ценных бумаг (акций)Самодуров, А. А.-Русский
2020Can zero-waste lifestyle ruin the world economy?Yakubova, E.ArticleАнглийский
2019Canadian business cultureAltukhova, J., et alThesisАнглийский
2000Capital punishmentГалич, В. В., et alThesisАнглийский
2021Características de los textos publicitarios en España: aspecto diacrónicoZhukovskaya, Y., et alArticleИспанский
2023Características lingüísticas y culturales de las canciones amorosas de los pueblos de Belarús y VenezuelaRázina, A., et alArticleИспанский
2022Career decision-making process by studying abroadHiguchi, C., et alArticleАнглийский
2022-12-28Career Psychology (in English) : syllabus of higher education institution for academic the discipline for the major 1-25 80 01 "Economics"Ostrovskaya, A. A.Learning ObjectАнглийский
2021Cargo cultPletezhova, A., et alArticleАнглийский
2023Carnival of China’s E-commerce Industry – "Double Eleven"Song ZhengyiArticleАнглийский
2001Carrel: an agent mediated institution for the exchange of human tissues among hospitals for transplantationCortes, U., et alArticleАнглийский
2020Carsharing in the Republic of Belarus: comparison of online platformsKasarotkina, U., et alArticleАнглийский
2022Carsharing world trend effects and its prospectsKoshel, M., et alArticleАнглийский
2002Case studies в обучении предпринимательствуЛи Чон Ку, et alArticleРусский
2020Case-study technology and flipped classroom aproach to teaching engineering studentsSergeyev, D., et alArticleАнглийский
2007Cases for Analysis : учебно-методическое пособие для студентовБерезовская, С. Н., et al-Английский
2019Cashback-сервис — самый выгодный способ привлечения клиентовЖибуртович, Д. А., et alArticleРусский
2014Catering: Read and Digest : учебно-методическое пособие для студентовВольская, М. М., et al-Русский; Английский
2020The causes and countermeasures of China-US trade warПан Цинсун, et alArticleАнглийский
2000Caмo gradeshiШайкоў, В. І.ThesisБелорусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: