Browsing by Author Морозевич, О. А.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 122 to 130 of 130 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2017Investment and Innovation Management : electronic educational-methodical complex for Master’s program 1-26 81 01 "Business Administration"Морозевич, О. А.; Кудасова, Е. В.; Kudasova, E. V.; Morozevich, O. A.Learning ObjectАнглийский
2018Innovation, entrepreneurship and gender: a comparative analysis between Belarus and PortugalZablotskaya, A. I.; Morozevich, O. A.; Cardim, S.; Заблоцкая, А. И.; Морозевич, О. А.; Кардим, С.ArticleАнглийский
2020Influence of Mall Interior Design on Consumer Behavior: Lebanese ExperienceHoteit, O. H.; Morozevich, O. A.; Хотеит, О. Х.; Морозевич, О. А.ArticleАнглийский
2004IDEF-модели образовательных бизнес-процессовМорозевич, О. А.; Зеневич, А. М.-Русский
2019Holistic marketing : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-26 80 05 "Marketing"Морозевич, О. А.; Голомазова, Е. С.-Английский
2012E-government в секторе B2GМорозевич, О. А.; Калинушкин, А.-Русский
2011E-Government в деятельности Министерства промышленности Республики БеларусьШапурко, Ю. В.; Морозевич, О. А.ArticleРусский
2018Definition of quality integrated assessment through the spectacle of marketingKlimovich, N. S.; Morozevich, O. A.; Климович, А. С.; Морозевич, О. А.ArticleАнглийский
2021A newfangled understanding of interior design in marketing and its influence on behavioral economicsMorozevich, O.; Hoteit, O.; Морозевич, О. А.; Хотеит, О.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1