Browsing by Author Golik, V. S.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 21  next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2022-02-24Digital Marketing : the curriculum of the Educational Institution in the academic discipline for the specialty 1-26 80 05 "Marketing"Golik, V. S.; Tryshyna, S. L.Learning ObjectАнглийский
2021Global marketing : electronic training and metodology complex for specialty 1-26 80 05 "Marketing"Golik, V. S.; Kudasova, E. V.; Голик, В. С.; Кудасова, Е. В.Learning ObjectАнглийский
2021-05-04Global Marketing : the curriculum of the educational institution in the academic discipline for the speciality 1-26 80 05 “Marketing”Golik, V. S.; Kudasova, E. V.Learning ObjectАнглийский
2019-06-28Intelligent data analysis in Markenting : the study program of higher education institutions for the academic discipline on specialties 1-26 80 05 "Marketing"Akulich, I. L.; Golik, V. S.Learning ObjectАнглийский
2019Intelligent data analysis in marketing : training and methodology complex on educational discipline for specialty 1-26 80 05 “Marketing”Голик, В. С.; Кудасова, Е. В.; Golik, V. S.; Kudasova, E. V.Learning ObjectАнглийский
2022International marketing : electronic educational-methodical complex for the academic discipline for the major 1-25 01 03 “World Economy”Сушкевич, Е. А.; Голик, В. С.; Sushkevich, E. A.; Golik, V. S.Learning ObjectАнглийский
2022-12-28International Marketing : the curriculum of the Educational Institution of higher education in the academic discipline for the major 1-25 01 03 “World Economy” (without specialization, in English)Golik, V. S.; Sushkevich, E. A.Learning ObjectАнглийский
2016Интернет-исследования в международном маркетингеГолик, С. И.; Голик, В. С.; Golik, S. I.; Golik, V. S.ArticleРусский
2015Интернет-маркетинг : методические рекомендации по подготовке к тестам для студентов ВШУБ специальности 1-26 02 03 "Маркетинг"Голик, В. С.; Golik, V. S.-Русский
2009Использование интернет-маркетингаГолик, В. С.; Golik, V. S.ThesisРусский
2011Использование интернет-технологий в международном маркетингеГолик, В. С.; Голик, С. И.; Golik, V. S.; Golik, S. I.-Русский
2015Использование информационных технологий в государственном управленииГолик, В. С.; Голик, С. И.; Golik, V. S.; Golik, S. I.ArticleРусский
2013Концепция Министерства электронного бизнесаГолик, В. С.; Golik, V. S.ArticleРусский
2013Маркетинговые исследования в международном маркетингеГолик, С. И.; Голик, В. С.; Golik, S. I.; Golik, V. S.ArticleРусский
2012Оценка эффективности интернет-проектаГолик, С. И.; Голик, В. С.; Golik, S. I.; Golik, V. S.-Русский
2003Партнерские программыГолик, В. С.; Golik, V. S.ArticleРусский
2013Позиционирование в рекрутингеКозловская, В. В.; Голик, В. С.; Kozlovskaya, V. V.; Golik, V. S.ArticleРусский
2013Программное обеспечение в глобальном маркетингеМолош, А. Н.; Голик, В. С.; Molosh, A. N.; Golik, V. S.ArticleРусский
2004Реклама в поисковой системе Google.comОзолиня, Н.; Голик, В. С.; Ozolinya, N.; Golik, V. S.-Русский
2005Участники рынка интернет-рекламыГолик, В. С.; Golik, V. S.ThesisРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1