Browsing by Author Razumova, S. V.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2019Event marketing concept in the music festival industry in BelarusIvasenka, V. M.; Razumova, S. V.; Ивасенко, В. М.; Разумова, С. В.ArticleАнглийский
2020Experiential marketing in chinese chopping mall Wanda PlazaGuo Qini; Razumova, S. V.ArticleАнглийский
2021International strategic marketing : electronic school-methodical complex for specialty 1-26 80 05 «Marketing»Razumova, S. V.; Разумова, С. В.Learning ObjectАнглийский
2021-06-29International Strategic Marketing : the Curriculum of the Educational Institution of the Higher education in the academic discipline for the Specialty: 1-26 80 05 «Marketing»Razumova, S. V.Learning ObjectАнглийский
2021Internet of things in marketing area (China experience)Razumova, S. V.ArticleАнглийский
2015Marketing Management : Study Program for Master's Degree Study in the Specialization: 1-26 81 01 "Business Administration"Razumova, S. V.Learning ObjectАнглийский
2015SMM в решении маркетинговых задачРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2015Strategic Marketing : Study Program for Master's Degree in the Specialization 1-26 81 05 "Marketing"Razumova, S. V.Learning ObjectАнглийский
2018-06-25Strategic Marketing : syllabus for Master' s Degree Program in the Specialization 1-26 81 05 "Marketing"Razumova, S. V.Learning ObjectАнглийский
2019-06-28Strategic Marketing : Syllabus for Master's Degree Program in the Specialty 1-26 80 05 «Marketing»Razumova, S. V.Learning ObjectАнглийский
2004Анализ конкурентной средыРазумова, С. В.; Храпова, И.; Павловец, Н.; Razumova, S. V.; Khrapova, I.; Pavlovets, N.-Русский
2000Инновационно-маркетинговая стратегия как средство решения продовольственной проблемыРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2002Информационное обеспечение маркетинговых решенийЗеньков, В. С.; Лобанок, М. А.; Разумова, С. В.; Zenkov, V. S.; Lobanok, M. A.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2002Использование бенчмаркетинга для развития социальной функции маркетингаРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2003Особенности анализа конкурентной средыРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2010Проблемы мерчейндайзинга в отечественной розничной торговлеРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2001Развитие конкурентной среды на основе формирования инновационного климатаРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2006Современные подходы к стратегическому планированию маркетингаРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ThesisРусский
2016Стратегическая результативность маркетингаРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2015Стратегический маркетинг (на английском языке) : учебная программа для магистрантов специальности 1-26 81 05 "Маркетинг"Разумова, С. В.; Razumova, S. V.Learning ObjectРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1