Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 4086 to 4125 of 68638 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2003N-балльная шкала оценки знанийПетрович, В. Д.ThesisРусский
2023Nachhaltige Entwicklung im Kontext der GeschfäftstätigkeitBaigot, P., et alArticleНемецкий
2023Nachhaltigkeitsstrategie in der modernen weltwirtschaftTkatschjowa, A., et alArticleНемецкий
2019NamingBudrevich, M., et alArticleАнглийский
2011Naming as a basis for first-class brandingГуз, Е. А., et al-Английский
2023Naming as the basis of a successful projectSilivonchyk, A., et alArticleАнглийский
2002Napster – юридические и экономические проблемыГаврилюк, Д. И., et alArticleРусский
2006Narcotrcifico: el aspecto econоmicoЯнковская, Т. В., et al-Итальянский
2012Naroch, un verdadero balneario o una ilusion?Короткая, Д. Г.-Испанский
2003Nasty уеаr of surprises for the world accounting systemЛевченко, А. В.ArticleАнглийский
2023National branding as a tool for promoting a country's soft powerSharlay, E.ArticleАнглийский
2021National competitiveness: methodological challenges beyond the fourth industrial revolutionVashkevich, Yu. B.ArticleАнглийский
2011National features of PR-events to celebrate a holiday "The city day"Лукашеня, Н. С., et al-Английский
2011National specificity in trademarks of beer brandsКарпова, Ю. О., et al-Английский
2015National Strategies of Transition Economies : electronic educational-methodical complex for Master’s program 1-25 81 01 «International Economics and Trade Policy»Борисик, О. В., et al-Английский
2017-06-30National Strategies of Transition Economies : Syllabus for Master's program Specialization 1-25 81 01 «International Economics and Trade Policy»Borisik, O. V.Learning ObjectАнглийский
2019Nationalflagge als einzigartiges Attribut des Landes - ist das jetzt so?Schachnowitsch, W., et alThesisНемецкий
2020Nationalitäten in phraseologismenPatschko, A., et alArticleНемецкий
2020Native advertisingKunitskaya, M.ArticleАнглийский
2001NATO, Yugoslavia and international lawПасиевич, В. В., et al-Английский
2021Nature-positive crop production in the NetherlandsKliukin, A., et alArticleАнглийский
2022NDVI – ведущий вегетационный индекс в системе мониторинга сельскохозяйственных угодийКазак, А. В.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2019Necessary elements to provide collaborative leadershipAyaka Takeuchi, et alLearning ObjectАнглийский
2023Necessity for diversity, equity and inclusion (DEI) in the workspaceZybkovskaya, A.ArticleАнглийский
2024Negative aspects of globalization and their impact on the world economyKurilenok, A., et alArticleАнглийский
2002Negative consequences of globalisation and the way of its recoveryСабук, С. К.ArticleАнглийский
2006Negative political advertising: is it really so effective?Пешина, К. Г., et al-Русский; Английский
2021Negotiations as a basis of international businessYakubova, E., et alArticleАнглийский
2022NeobankingSilvanovich, A.ArticleАнглийский
2012Neologisms in modern business EnglishЖгировская, Е. С.-Английский
2012Neologisms in taxationРудзкая, В. В.-Английский
2023Neologisms in the tourism industry. New words of 2022Belyak, E., et alArticleАнглийский
2001Network marketing как новая форма дистрибьюцииЯковская, Т. М.ThesisРусский
2004Network маркетингСтасюкевич, С. В.ThesisРусский
2017Neural networks in businessKonetsky, V. A., et alThesisАнглийский
2016Neural networks in businessKonetsky, V. A., et al-Английский
2015Neuroeconomics: the bless and the curseAndilevko, J., et al-Английский
2019NeurographicsDubovik, A.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: