Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 4652 to 4721 of 68554 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2004Slang and youth subculturesДудаль, Д. В.; Dudal, D. V.-Русский; Английский
2019Slow foodБородич, Д. В.; Синельникова, Д. П.ArticleАнглийский
2016Slow food: health and aestheticsMisyuro, E.; Mokievets, E.; Mas, G.; Vorobieva, I.-Английский
2021Slow travel as a new direction in tourismСавенко, А. В.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский
2023Slowbalization as a global economic trendNaidenko, A.; Vorontsova, V.ArticleАнглийский
2019Small and medium enterprises in ChinaShishmintseva, A.; Kovchur, E.; Шишминцева, А. А.; Ковчур, Е. А.ThesisАнглийский
2001Small and medium-sized business. thе role of its development in thе belorussian economyБарвиюк, А. С.; Barviyuk, A. S.-Английский
2023Small business development and support in the USAMikhailov, Z.; Semizhon, D.; Михайлов, З. Д.; Семижон, Д. А.ArticleАнглийский
2023Small business development: foreign experienceGritskova, V.; Грицкова, В. В.ArticleАнглийский
2005Small business in BelarusПутято, Е. А.; Putyato, E. A.ThesisАнглийский
2019Small business in Belarus, the USA and EuropeVitashkevich, D.ArticleАнглийский
2005Small business in Belarus: past and presentНовосад, Ю. С.; Novosad, Yu. S.ThesisАнглийский
2020Small Business in Lebanon: Financial AspectsHossein Karaki; Хусейн КаракиArticleАнглийский
2019Small business in the global economy : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-25 80 02 «World Economy»Kuprevich, T. S.; Купревич, Т. С.Learning ObjectАнглийский
2019-06-28Small Business in the Global Economy : Syllabus for Master's program Specialization 1-25 80 02 «World Economy»Kuprevich, T. S.; Bondar, M. A.Learning ObjectАнглийский
2004Small business in the UKRudaminova, J.; Yaltuhovskaya, V. V.ArticleАнглийский
2005Small business: problems of formation and developmentSklyar, V. K.ArticleАнглийский
2001Small hotels keepingЖуковская, В.; Zhukovskaya, V.-Английский
2001Small, poor countries and natural disastersНемцова, И. В.; Nemcova, I. V.-Английский
2022Smart contracts in e-commerce became a common thingShcherbakov, I.ArticleАнглийский
2013Smart specialisation as a new concept of developing innovative regionsDerlukiewicz, N.ThesisАнглийский
2021SMART-маркетинговые коммуникации: идентификация и оценкаЖудро, Н. В.; Жудро, М. К.; Zhudro, N.; Zhudro, M.ArticleРусский
2021Smart-туризм как инновационная концепция индустрии туризмаМищенко, А. А.ArticleРусский
2013-04-25"SMARTER CITIES" - город будущегоШевчук, Я. И.-Русский
2008SMAT-технологии как инструмент идентификации кожгалантерейной продукции 156-157.Леонович, О. В.; Власова, Г. М.ThesisРусский
2018SMM as a tool for business promotionKerez, A.; Bedritskaya, L.V.ArticleАнглийский
2016SMM use for promotion of educational services (in the context of Astrakhan state university)Solovkina, M.; Kitik, M.-Английский
2015SMM в решении маркетинговых задачРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2023SMM как инструмент продвижения бизнеса в социальных сетяхБелова, Ю. А.; Матохина, А. В.ArticleРусский
2020SMM как инструмент продвижения организации в сфере услугМазик, К. В.; Полещук, Н. А.ArticleРусский
2023SMM-влияние на потребителяГарифулин, В.ArticleРусский
2023SMM-стратегия продвижения инновационного продуктаЛевчук, К. А.ArticleРусский
2003SMS-реклама как инструмент коммуникационной политикиБас, С. В.ArticleРусский
2019Social advertising in the USA and BelarusAkulovich, А.; Budaeva, A.; Kolchuk, J.; Акулович, Я. В.; Будаева, А. Ю.; Кольчук, Я. В.ThesisАнглийский
2011Social AID: principles of financial motivationМолош, Ю. В.; Церковная, Н. А.; Molosh, Yu. V.; Cerkovnaya, N. A.-Английский
2023Social and cultural environment of international businessLesun, A.; Лесун, А. А.ArticleАнглийский
2023Social and cultural environment of international businessVoronova, E.; Воронова, Е. В.ArticleАнглийский
2023Social and cultural environment of international businessKozlovskaya, M.; Козловская, М. С.ArticleАнглийский
2020Social and economic development of Belarus at the period of its independenceKononchuk, N.; Конончук, Н. А.ArticleАнглийский
2019Social and economic development of Grodno travel regionVetlugskaja, A.; Ветлужская, A. A.ThesisАнглийский
2012Social and environmental responsibilityЛасточкин, М. А.; Малышкина, А. С.-Английский
2021Social entrepreneurship: charity for profitMazyrka, D.ArticleАнглийский
2012Social entrepreneurship: new approach to businessСкриган, И. Ю.-Английский
2017Social entrepreneurship: profit by making a differenceOskerko, K. A.ThesisАнглийский
2022Social insurance against unemployment: belarusian and international experienceKulakovskaya, D.; Кулаковская, Д. Л.ArticleАнглийский
2023Social media advertising aimed at children: strategies and impactEfimenko, M.; Rybak, V.ArticleАнглийский
2020Social media advertising growth and its impact on international businessButenko, V.ArticleАнглийский
2023Social media advertising: personalized advertisingHodenkova, V.; Yanushko, U.ArticleАнглийский
2017Social media as fitness tours' promotional toolAheiko, V. S.; Radina, I. V.ArticleАнглийский
2015Social media marketingYakuta, V.-Английский
2022Social media marketing as one of the primary method of modern marketing communicationsOstrovskaya, D.ArticleАнглийский
2018Social Media Marketing in modern business environmentChernavtseva, P.ArticleАнглийский
2020Social media marketing in the world economy developmentFilippova, K.; Филиппова, К. В.ArticleАнглийский
2019Social media marketing influence on employees-customers’ interactionNahed Taha; Нахед ТахаArticleАнглийский
2019Social Media Marketing’s Influence on Business StrategyNahed Taha; Нахед ТахаArticleАнглийский
2020Social networks as an effective tool for attracting customers and generating revenueAfanasenko, K.; Mezhennikov, A.ArticleАнглийский
2020Social networks as means of promoting tourist servicesЕфременко, Е. Д.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский
2023Social protection of the population of the Republic of BelarusVyrvo, А.; Вырво, А. А.ArticleАнглийский
2023-04-04Social Responsibility of Business (in English) : syllabus of higher education institution for the major 1-25 80 01 EconomicsSimkhovich, V. A.Learning ObjectАнглийский
2023Social responsibility of business : educational and methodical complex for the major 1-25 80 01 "Economics"Simkhovich, V. A.Learning ObjectАнглийский
2012Social stratification: who gets what and why?Юркевич, А. И.-Английский
2011Social trust as a missing link of export-oriented cluster formation in BelarusВашкевич, Ю. Б.-Английский
2020Socializing and learning on the social mediaSiyu Chen; Сию ЧенArticleАнглийский
2019Socially oriented economy of the Republic of BelarusSolovjeva, A.; Chuh, D.; Соловьева, А. А.; Чух, Д. А.ThesisАнглийский
2016Socially responsible investingKrestinina, A.; Pishchenko, M.; Siniapkina, I.; Markusenko, L.-Английский
2000Society and economy. Welfare stateПавлович, В. В.; Pavlovich, V. V.ThesisАнглийский
2015Socio Cultural phenomenon of money and its psychologyGritskevich, A.; Kukhta, H.-Английский
2023Socio-cultural communication in business : educational and methodical complex for the for undergraduates in the specialty 1-25 80 01 “Economy”Voroshukho, L. O.Learning ObjectАнглийский
2023-04-04Socio-cultural Communication in Business : Syllabus of the Institution of Higher Education for a Learning Discipline for Specialty: 1-25 80 02 “Economy” Master Program “Economic Psychology”Voroshukho, L. O.Learning ObjectАнглийский
2022Socio-cultural environment in international businessBykova, D.; Быкова, Д. К.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1