Browsing by Type Article

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 21097 to 21176 of 22461 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2023Économie de l'expérience en librairieDvorak, D.; Дворак, Д. А.ArticleФранцузский
2020Extreme tourismSelkova, E.; Vashkel, V.ArticleАнглийский
2022Exporte und importe von Belarus und Deutschland während der pandemie: kennzahlen und auswirkungen auf die deutsche und belarussische wirtschaftKhobta, E.; Хобта, Е. Э.ArticleНемецкий
2020Export, innovation and productivity’s choiceWang Si-wenArticleАнглийский
2021Export prospects of the African market for the Belarusian industrial enterprises products (on the example of MMW named after S.I. Vavilov)Ivanova, T.ArticleАнглийский
2023Export of Chinese Medical Products to the EAEU Market: Status, ProspectsAvechkina, V.ArticleАнглийский
2024Export marketing as a factor in the foreign trade development in the Republic of BelarusBondarenko, D.; Ryabaya, A.; Бондаренко, Д. К.; Рябая, А. С.ArticleАнглийский
2022Expérience des affaires au Singapour et au BélarusOсipovitch, A.; Béloüsova, Y.; Осипович, А. И.; Белоусова, Я. С.ArticleФранцузский
2001Expert system dvelopment with kappa-PCDanaher, M.ArticleАнглийский
2020Experiential marketing in chinese chopping mall Wanda PlazaGuo Qini; Razumova, S. V.ArticleАнглийский
2022Experience of leading countries in the implementation of the “green” economyPoleshuk, M. S.ArticleАнглийский
2023Experience of Developing and Improving Open Data Access Platforms in China as an Integral Part of the Digital EconomyStarovoitova, T. F.; Chen HantongzhouArticleАнглийский
2023Experience economy: business is a theatrePautova, E.; Kolybenko, A.ArticleАнглийский
2021Experience economy. Buy joy or give money to the wind?Markova, A.ArticleАнглийский
2021Experience economyAgheyeva, K.ArticleАнглийский
2023Experience economyZgirskaya, V.; Lameyko, O.ArticleАнглийский
2023Evolution of non-cash money turnover in the Republic of Belarus. Development trends as of January 1, 2022Drobov, N.; Дробов, Н. Е.ArticleАнглийский
2022Evolution des logos de marques celebresSipatch, Y.; Сипач, Я. В.ArticleФранцузский
2021Event tourism in Belarus: problems and prospects of developmentАникина, А. А.; Нехай, Д. Д.ArticleАнглийский
2020Event tourism in Belarus: a development toolMassidda, C.; Shavruk, Yu.; Pavlovskaya, S.ArticleАнглийский
2019Event marketing concept in the music festival industry in BelarusIvasenka, V. M.; Razumova, S. V.; Ивасенко, В. М.; Разумова, С. В.ArticleАнглийский
2019Event managment in BelarusSoychik, A.ArticleАнглийский
2004EVC анализ - инструмент ценообразования на рынках предприятийЯнковская, Н. П.; Побединская, А. Ю.ArticleРусский
2022Evaluation of the communication effectiveness of advertising activities (on the example of the Conte brand)Kravchuk, A.ArticleАнглийский
2019Evaluation of Russian visitors on Vietnamese tourism servicesPham Anh; Nguyen Minh Thu; Do Huong LanArticleАнглийский
2004«EURO»: latent threats and destructive egoismGuzenko, E. G.; Pavlova, L. P.ArticleАнглийский
2018Eurasian Economic Union and European Union: comparison of the integrations and prospectsVasilevskiy, A. I.; Klimuk, E. V.ArticleАнглийский
2020EU, EAEU and OBOR: Competition of Cooperation?Ozhigina, V. V.ArticleАнглийский
2022Ethics and particularities concerning business in the Arabic countriesOpolko, А.; Ополько, А. А.ArticleАнглийский
2022Ethics and business customs in JapanLynko, D.; Лынько, Д. А.ArticleАнглийский
2021Ethical marketingAntonyuk, S.; Navitskaya, I.ArticleАнглийский
2021Estrategias y tácticas de la conducta verbal del presentador del programa nocturno «Late Motiv»Rusak, A.; Русак, А. А.ArticleИспанский
2021Estrategias comunicativas en el discurso sobre la pandemia de Covid-19Tkacheva, V.; Ткачёва, В. В.ArticleИспанский
2021Establishing relationships between the state and (un)civil society within the framework of neo-militant democracyRak, J.ArticleАнглийский
2023Essence and rules of effective risk managementArkhim, E.; Spitsyna, M.; Архим, Э. М.; Спицына, М. А.ArticleАнглийский
2022Essence and features of international investingGladkaya, D.; Yurkevich, K.; Гладкая, Д. Д.; Юркевич, К. В.ArticleАнглийский
2004Essence and basic tasks solved in the international marketing. Kinds of decisionsShepelevich, T. O.; Pavlova, L. P.ArticleАнглийский
2022Especialidades del comercio bilateral entre Bielorrusia y VenezuelaBatyi, E.; Батый, Е. Д.ArticleИспанский
2023ESG-принципы в маркетингеРоговская, А. И.; Мартынюк, Д. Г.ArticleРусский
2023ESG-принцип как способ повышения инвестиционной привлекательности предприятияМазур, К. В.ArticleРусский
2022ESG-оценка компаний: актуальные тенденции и методыХоменко, Е. В.; Плесовских, Д. В.ArticleРусский
2022ESG-инвестирование в Республике БеларусьМладенова, М. С.ArticleРусский
2022ESG in businessHolubeva, P. I.; Mataras, A. A.ArticleАнглийский
2022Environmental, social, economic аspects of green economy in RussiaБобрешова, А. О.ArticleАнглийский
2022Environmental, social and economic aspects of the green economyБарковская, А. А.ArticleАнглийский
2024Environmental problems of world economyPoddubny, N.; Поддубный, Н. С.ArticleАнглийский
2021Environmental impact of online shoppingDylko, Z.; Дылько, З. Е.ArticleАнглийский
2024Environmental Belarus: the green futureKlevko, A.; Pribylskaya, V.; Клевко, А. Д.; Прибыльская, В. С.ArticleАнглийский
2024Environmental aspects of the world economyKirykouski, I.; Кириковский, И. В.ArticleАнглийский
2021Environmental and agricultural economicsWan Yong-kun; Wang Chen-ChenArticleАнглийский
2020Environment protection as a priority for developing the global economyKobernik-Berezovski, S.; Коберник-Березовский, С. А.ArticleАнглийский
2023Enviromental aspects of the green economyБелоусова, В. Д.; Борисова, Д. В.ArticleАнглийский
2023Entwicklungsaussichten der wirtschaftlichen integration der Republik Belarus mit den EAWU-staatenPotapova, T.; Потапова, Т. С.ArticleНемецкий
2023Die entwicklung der zusatzlichen bedeutung in den deutschen entlehnungen der modernen belarussischen spracheScholomitskaya, A.; Шоломицкая, А. С.ArticleНемецкий
2021Entwicklung der marke für städte und regionen (am beispiel der stadt Überlingen)Nikiforovets, S.; Никифоровец, С. А.ArticleНемецкий
2020Entrepreneurship in Belarus in the context of world economy developmentMolosay, I. A.; Молосай, И. А.ArticleАнглийский
2020Enterprises in domestic marketsНиколаева, М. О.; Дроздова, С. С.ArticleАнглийский
2022Entering the MetaverseChaikova, Ch.ArticleАнглийский
2022Entering the international marketRyabtseva, Y.; Рябцева, Я. В.ArticleАнглийский
2020Enhancing Human Resource Management in Strategic DevelopmentSaleh, Y. H.; Салех, Ю. Х.ArticleАнглийский
2021Enhancing Estimation of Efficiency of Economic Entities: Data Envelopment AnalysisNicolas Nazim Zougheib; Николас Надым ЗугейбArticleАнглийский
2020English phraseological units with names of the colours in a cognitive and pragmatic aspectDenisovich, I.; Денисович, И. М.ArticleАнглийский
2021English learning online during self-insulationAksentsyeva, D.; Аксентьева, Д. К.ArticleАнглийский
2000English for Academic Purposes (EAP): Course Design for International Exchange StudentsRobinson, I. K.ArticleАнглийский
2018English borrowings in ChineseСу Цзиньхуань; Новик, Н. А.ArticleАнглийский
2018Englische Entlehnungen in Deutscher Fernsehwerbung Und Deren Einfluss Auf den Kulturellen Raum des Modernen MenschenФилиппова, Д. П.ArticleНемецкий
2020Energy resources consumption growth as a sustainable tendency in foreign countries and BelarusAndreychik, E.ArticleАнглийский
2023Energy passive housesТумилевич, В. А.ArticleАнглийский
2018Employer branding as a key requirement for successKonchevskaya, N.ArticleАнглийский
2023Employee engagement and the ethichal challenges: a theoretical analysisPaul, T.ArticleАнглийский
2020Employability prerequisites for university graduatesOstapchuk, R.; Ryabtsev, I.; Остапчук, Р. Г.; Рябцев, И. В.ArticleАнглийский
2023Empirically testing different types of media to raise awareness of cause-related marketing campaign: evidence from IndiaBakshi, M.; Verma, R.ArticleАнглийский
2018Empathy as a tool for effective leadershipMoroz, T.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2020Emotions in businessRogov, V.ArticleАнглийский
2022Emotional marketing triggers: universal or brand-specific?Rustikova, E.ArticleАнглийский
2022Emotional intelligence: concept, diagnosis, efficiencyAnisimovich, A.ArticleАнглийский
2022Emotional intelligence in salesBelousova, P.ArticleАнглийский
2023Emotional intelligence as a tool for effective management of the tourism industryГибашова, А. А.; Качалова, Л. В.ArticleАнглийский
2021Emotional coloring of phraseological units in Russian and EnglishHalintovskaya, D.; Галинтовская, Д. В.ArticleАнглийский
2002Email-маркетингЧиж, А. Н.; Туркина, Е. П.ArticleРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1