Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 18 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2016Influence of geopolitical, social and cultural factors on adaptation marketing strategy (evidence from Iran cosmetics market)Kitik, V.; Kitik, M.-Английский
2003The competitiveness as the main factor in the era of globalizationVardamskaya, О.; Kulak, А.ArticleАнглийский
2013Республика Беларусь в условиях глобализации международных отношенийШевчук, Д. В.; Малашук, П. В.ArticleРусский
2001Rethinking a contemporary international order and a tendency of integration in international relations: pros and cons, wished and realХатенчик, Т. Н.; Hatenchik, T. N.-Английский
2021Проблематика международных отношений: на пути к развитиюПачко, Е. В.ArticleРусский
2021Угрозы и возможности глобализацииМалахова, В. А.ArticleРусский
2021Запрещенные средства и методы ведения вооруженного конфликтаКрук, В. С.ArticleРусский
2021Международные отношения в концепции «конца истории» Ф. ФукуямыКульгаева, В. А.ArticleРусский
2021Современные проблемы международных отношенийКутасевич, К. Г.ArticleРусский
2021Современные проблемы международных отношений в условиях пандемииВоронцова, В. В.ArticleРусский