Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/19566
Title: Die rollen des kunden in einer kundenbeziehung
Authors: Ланге, С.
Keywords: clients;management;verwaltung;клиенты;менеджмент;работа с клиентами
Issue Date: 2004
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Немецкий
Citation: Ланге, С. Die rollen des kunden in einer kundenbeziehung / С. Ланге // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : Сборник научных трудов / Консорциум белорусских ун-тов, Ин-т экономики НАНБ; Под ред. И.Л. Акулича. - Минск, 2004. - С. 178-183.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/19566
ISBN: 985-442-123-6
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lange_S_S_178_183.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.