Anzeige von "Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты" nach Erscheinungsdatum

Springe zu einem Punkt im Index:
Anzeige der Treffer 1 bis 20 von 1466  nächste >
ErscheinungsdatumTitelBeteiligte Person(en)DokumenttypLanguage
2011Innovations in advertisingЛевданская, А. В.; Levdanskaya, A. V.-Английский
2011The semantic analysis of the word "slave" on the examples of the songs by modern authorsМакаревич, С. В.; Makarevich, S. V.-Английский
2011The role of business angels in venture financingКоноплицкая, Д. А.; Konoplickaya, D. A.-Английский
2011Asymetrie entre les sexes dans l'espace socio-economiqueГрабун, А. В.; Grabun, A. V.-Французский
2011Hotel innovations: extra facilities or obvious necessityДолгов, В. В.; Dolgov, V. V.-Английский
2011Trade balance problems and the ways to tackle themСтаин, Е. С.; Тюленев, С. В., u.a.-Английский
2011Future of car market: electricity vs. gasolineМанжела, В. А.; Manzhela, V. A.-Английский
2011National features of PR-events to celebrate a holiday "The city day"Лукашеня, Н. С.; Lukashenya, N. S.-Английский
2011La mode unisexeОгирчук, Д. А.; Ogirchuk, D. A.-Французский
2011Waste management (recycling)Ксеневич, Е. В.; Лустенкова, Т. И., u.a.-Английский
2011Rural tourism through realiesОсипович, О. А.; Osipovich, O. A.-Английский
2011Deutschland im globalen wettbewerb um qualifizierte fachkräfteВойтик, И. А.; Voytik, I. A.-Немецкий
2011Advertising discourse in the Russian and English LanguagesДичковская, Л. Б.; Ильющиц, А. Л., u.a.-Английский
2011Cracing the code of teen's instant messaging slangЛобачева, О. Б.; Макаренко, И. Л., u.a.-Английский
2011The ambiguity of modern art: does graffity have the right to exist?Милешкевич, А. В.; Mileshkevich, A. V.-Английский
2011National specificity in trademarks of beer brandsКарпова, Ю. О.; Karpova, Yu. O.-Английский
2011Proper names in construction businessВойтик, И. А.; Voytik, I. A.-Английский
2011Der Einfluss des Tourismus auf die wirtschaftliche Lage des Langes ( am Beispiel der Malediven )Волчецкая, А. М.; Volchetskaya, A. M.-Немецкий
2011Naming as a basis for first-class brandingГуз, Е. А.; Guz, E. A.-Английский
2011PR-campaign for inbound tourism development in the Repablic of BelarusЖавнерчик, Е. Е.; Zhavnerchik, E. E.-Английский

Suchergebnisse

Sortiert nach:

Sortiert nach:

Treffer/Seite

Autoren/Einträge:

  • 2
  • 3

Springe zu einem Punkt im Index:

(Wählen Sie ein Jahr)

(Wählen Sie den Monat)