Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/20501
Title: A loyalty program: antirecessionary tool or extra ballast?
Authors: Вашкевич, Е. В.
Keywords: crisis management;loyalty program;loyalty;антикризисное управление;программы лояльности;лояльность
Issue Date: 2012
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Citation: Вашкевич, Е. В. A loyalty program: antirecessionary tool or extra ballast? / Е. В. Вашкевич // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы II Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 26 ноября 2012 г. / [редкол.: Н.А. Новик (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2012. - С. 116-117.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/20501
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vashkevich_E_V_S_116_117.pdf87.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.