Browsing "2011" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 36 to 55 of 85 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2011Innovations in advertisingЛевданская, А. В.; Levdanskaya, A. V.-Английский
2011Interrupcion voluntaria del embarazo como una de las principales razones de baja natalidadГаврилюк, А. С.; Gavrilyuk, A. S.-Испанский
2011Issue of youth alcohol abuse and ways of solving itБердыева, Д. М.; Berdyeva, D. M.-Английский
2011Kleinstädte : Herausforderung der GlobalisierungШавель, А. А.-Немецкий
2011la coopération franco-biélorusse et la francophonieБутько, К. О.; Butko, K. O.-Французский
2011la faim mondialeПарховская, Д. Ю.; Тинякова, К. А.; Parhovskaya, D. Yu.; Tinyakova, K. A.-Французский
2011La mode unisexeОгирчук, Д. А.; Ogirchuk, D. A.-Французский
2011la notion «gender» а travers la sociolinguistiqueПроценчук, О. В.; Чахович, Т. В.-Французский
2011la nouvelle caledonie сомме desтination lointaineМалашко, М. В.-Французский
2011le fonctionnement des anglicismes dans les textes. économiques en françaisГабриянчик, О. И.; Gabriyanchik, O. I.-Французский
2011le passeport gourmand BiélorusseБекешко, О. В.; Кривицкая, О. В.ArticleФранцузский
2011les particularités de la traduction des mots-réalités dans les contes de fée russesАфанасьева, Д. В.; Afanaseva, D. V.-Французский
2011les particularités interculturelles de la réalisation du concept “famille” dans la parémiologieАфанасьева, Д. В.; Afanaseva, D. V.-Французский
2011Les particularités linguistiques еt culturelles des modéles меt aphoriques dans les textes économiques (russes еt anglais)Глебова, Ю. П.; Glebova, Yu. P.-Французский
2011les tendances europeennes contemporaines: la fuite des cerveauxКолибабчук, Д. Д.; Семенчуков, А. Г.-Французский
2011Möglichkeiten des innerdeutschen arbeitsmarkets zur behebung des fachkräftemangelsКарасева, Д. Л.-Немецкий
2011Multibranding marketing model as an innovation in Belarus hospitality marketЖук, И. Г.; Zhuk, I. G.-Английский
2011Naming as a basis for first-class brandingГуз, Е. А.; Guz, E. A.-Английский
2011National features of PR-events to celebrate a holiday "The city day"Лукашеня, Н. С.; Lukashenya, N. S.-Английский
2011National specificity in trademarks of beer brandsКарпова, Ю. О.; Karpova, Yu. O.-Английский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1