Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2006Анализ использования рекламных средств в магазине No 27 ЗАО "Инвастрой"Гойлик, И. М., et al-Русский
2008Перспективы использования туристическими предприятиями мультемидийных технологий в сети ИнтернетГончарик, А. С., et al-Русский
2008Анализ модели пропаганды по Э. Херману и Н. Хоскому = Analysis of Propaganda Model by Е. Herman and N. ChomskyОстровский, С. А.-Русский
2004Использование качественных методов опроса для создания рекламного слоганаДашукевич, О. А., et al-Русский
2004Направления совершенствования ценовой политики компании-медиаселлераАлексеенко, И. В., et al-Русский
2005Belarusian mineral water conquers foreigh marketsРындевич, Ю. А., et al-Английский
2005Psychological and lexical means in advertisingГрозик, И. И., et al-Английский
2005Advertising: pros and consВашкевич, А. П., et al-Английский
2005Influence of color in advertisingАнисова, О. А.-Английский
2005Эфектыўная рэклама ў internet: рэкламныя сеткі "пост-пошукавага" тыпуМазанік, У. Г., et alArticleБелорусский