Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24697
Title: Tourism destination brands
Authors: Яночкина, Н. В.
Yanochkina, N. V.
Keywords: туризм;английский язык;бренды;tourism;slogans;tourists;foreign languages
Issue Date: 2012
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Яночкина, Н. В. Tourism destination brands / Н. В. Яночкина // Коммуникативные технологии в системе современных экономических отношений : материалы IV Республиканской научно-практической конференции, Минск, 2-3 февраля 2012 г. / М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т ; [редкол.: Н. В. Попок (пред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2012. - С. 232-234.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/24697
ISBN: 978-985-484-831-0
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yanochkina,_N._V..pdf179.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.