Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/27018
Title: Customer value is a key category in value management of innovations
Authors: Vlček, Radim
Keywords: business;management;innovations;customers;corporate strategies
Issue Date: 2006
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Чешский
Type: Thesis
Citation: Vlček, Radim Customer value is a key category in value management of innovations / Radim Vlček // Механизмы устойчивого развития инновационных социально-экономических систем : материалы международной науч.-практ. конф., Бобруйск, 30 марта 2006 г. / М-во образования РБ, БГЭУ ; [редкол.: В.Н. Гавриленко и др.]. - Минск : БГЭУ, 2006. - С. 73-75.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/27018
ISBN: 985-484-293-2
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vicek_R._73_75.pdf735.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.