Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/28199
Title: The impact of advertising оn the society
Authors: Шиханцова, Д. А.
Сидорская, А. К.
Shikhantsova, D. A.
Sidorskaya, A. K.
Keywords: advertising business;society;Internet;advertising
Issue Date: 2015
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Шиханцова, Д. А. The impact of advertising оn the society / Д. А. Шиханцова, А. К. Сидорская // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы IV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 27 ноября 2014 г. / [редкол.: Н.А. Новик (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2015. - С. 108-109.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/28199
ISBN: 978-985-484-995-9
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shikhantsova_D._A._Sidorskaya_A._K..pdf521.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.