Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/30012
Title: Потребительское восприятие цвета в рекламе
Authors: Святенко, А. О.
Морозевич, О. А.
Svyatenko, A. O.
Morozevich, O. A.
Keywords: цвета;реклама;цвет в рекламе;восприятие цвета;мобильные операторы;colours;advertising;color in advertising;color perception;mobile operators
Issue Date: 2011
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Святенко, А. О. Потребительское восприятие цвета в рекламе / А. О. Святенко, О. А. Морозевич // НИРС БГЭУ - 2011 : сборник научных статей [студентов]. Вып. 1 / М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т" ; [редкол.: Г.А. Короленок (пред.) и др.]. - Минск : РИВШ, 2011. - С. 146-148.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/30012
ISBN: 978-985-500-512-5
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svyatenko_A._O.._s._146_148.pdf923.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.