Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/4643
Title: Планирование рекламной кампании на основе оптимизационных моделей
Authors: Яшева, Г. А.
Keywords: средства рекламы;реклама;рекламные компании
Issue Date: 2001
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Статья журнала
Magazine article
Citation: Яшева, Г. А. Планирование рекламной кампании на основе оптимизационных моделей / Г. А. Яшева // Белорусский экономический журнал. - 2001. - N 3. - С. 74-79.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/4643
Appears in Collections:2001, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yasheva_G_2001_3_ocr.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.