Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/5615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНасиловская, С. В.ru_RU
dc.date.accessioned2014-12-04T06:45:20Zru_RU
dc.date.accessioned2015-05-20T09:21:46Z-
dc.date.available2014-12-04T06:45:20Zru_RU
dc.date.available2015-05-20T09:21:46Z-
dc.date.issued2002ru_RU
dc.identifier.citationНасиловская, С. В. Реализация концепции маркетинга на рынке банковских услуг / С. В. Насиловская // Веснiк Беларускага дзяржаўнага эканамiчнага унiверсiтэта. - 2002. - N 5. - С. 13-17.ru_RU
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/5615ru_RU
dc.languageРусскийru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectэкономическая теорияru_RU
dc.subjectуслуги (экон.)ru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбанкиru_RU
dc.titleРеализация концепции маркетинга на рынке банковских услугru_RU
Appears in Collections:2002, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nasilovskaya S. Oealizatsiya kontseptsii marketinga....pdf128.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.