Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/58722
Title: Формирование экономической культуры и предпринимательских ценностей в рамках школьных бизнес-компаний
Other Titles: Formation of economic culture and entrepreneurial values within school business companies
Authors: Бедулина, Г. Ф.
Bedulina, G. F.
Keywords: экономическое поведение;школьные бизнес-компании;предпринимательские ценности;экономическая культура;corporate values;school of business of the company;economic behavior;economic culture
Issue Date: 2015
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Бедулина, Г. Ф. Формирование экономической культуры и предпринимательских ценностей в рамках школьных бизнес-компаний = Formation of economic culture and entrepreneurial values within school business companies / Г. Ф. Бедулина // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2015. - № 5. - С. 111-116.
Abstract: Исследуются организационно-методические аспекты формирования экономическо- го поведения обучающихся. Проанализирована эффективность деятельности школь- ных бизнес-компаний Минской области. Выявлена необходимость изучения роли и места, занимаемого школьными бизнес-компаниями в системе образования, развитии экономической культуры и предпринимательских ценностей обучающихся
Organizational and methodological aspects of shaping students’ economic behavior are discussed. Effectiveness of school business companies in Minsk region is analyzed. The need to study the role and place of the school business companies in the education system, development of economic culture and entrepreneurial values of students is identified.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/58722
Appears in Collections:2015, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bedulina_G._F._111_116.pdf137.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.