Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/58724
Title: | Знаниеемкие услуги: содержание и роль в современном обществе |
Other Titles: | Knowledge-intensive services: content and role in modern society |
Authors: | Бондарь, А. В. Жукова, К. И. Bondar, A. V. Zhukova, K. I. |
Keywords: | знания;информационно-коммуникационные технологии;знаниеемкие услуги;постиндустриальное общество;образовательные услуги;education services;information and communication technologies;knowledge;knowledge-intensive services;postindustrial society |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Белорусский государственный экономический университет |
Language: | Русский |
Type: | Article |
Citation: | Бондарь, А. В. Знаниеемкие услуги: содержание и роль в современном обществе = Knowledge-intensive services: content and role in modern society / А. В. Бондарь, К. И. Жукова // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2015. - № 5. - С. 16-25. |
Abstract: | Исследуются теоретические основы знаниеемких услуг, их специфические особенности. Анализируются тенденции развития знаниеемких услуг в Республике Беларусь и определяются актуальные проблемы в данной сфере. Обозначены первостепенные задачи, стоящие перед современной сферой услуг, выделены основные приоритеты в данной области. Theoretical principles of knowledge-intensive services and their specific features are examined. The trends in the development of knowledge-intensive services in the Republic of Belarus are analyzed; urgent problems in the area are identified. The primary tasks for the modern service sector are designated; the main priorities in the field of knowledge-intensive services are singled out. |
URI: | http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/58724 |
Appears in Collections: | 2015, № 5 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bondar_A._V._16_25.pdf | 292.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.