Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/60641
Title: Управление интернет-маркетингом на предприятии
Other Titles: Company’s internet-marketing management
Authors: Былина, В. Ю.
Bylina, V. Yu.
Keywords: интернет-маркетинг;структура интернет-маркетинга;подразделения предприятий;internet marketing
Issue Date: 2015
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Былина, В. Ю. Управление интернет-маркетингом на предприятии / В. Ю. Былина // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2015. - № 6. - С. 26-31.
Abstract: Представлена структура отдела интернет-маркетинга с выделением функций каждого сотрудника. Рассмотрены направления взаимодействия отдела интернет-маркетинга с другими подразделениями предприятия.
The structure of the Internet Marketing Department is given; each employee’s functions are distinguished. Directions of interaction between the Internet Marketing Department and other company’s departments are examined.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/60641
Appears in Collections:2015, № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bylina._V._Yu..pdf127.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.