Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/60641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБылина, В. Ю.-
dc.contributor.authorBylina, V. Yu.-
dc.date.accessioned2017-02-16T13:43:02Z-
dc.date.available2017-02-16T13:43:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБылина, В. Ю. Управление интернет-маркетингом на предприятии / В. Ю. Былина // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2015. - № 6. - С. 26-31.ru_RU
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/60641-
dc.description.abstractПредставлена структура отдела интернет-маркетинга с выделением функций каждого сотрудника. Рассмотрены направления взаимодействия отдела интернет-маркетинга с другими подразделениями предприятия.ru_RU
dc.description.abstractThe structure of the Internet Marketing Department is given; each employee’s functions are distinguished. Directions of interaction between the Internet Marketing Department and other company’s departments are examined.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectинтернет-маркетингru_RU
dc.subjectструктура интернет-маркетингаru_RU
dc.subjectподразделения предприятий-
dc.subjectinternet marketing-
dc.titleУправление интернет-маркетингом на предприятииru_RU
dc.title.alternativeCompany’s internet-marketing managementru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2015, № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bylina._V._Yu..pdf127.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.