Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63401
Titel: Системный подход к обучению- основное условие формирования современного специалиста
Autoren: Брейво, А. Г.
Stichwörter: современный специалист;подготовка специалистов;учебный процесс;экономический профиль;modern specialist;educational process;economic profile
Erscheinungsdatum: 2002
Herausgeber: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Zitierform: Брейво, А. Г. Системный подход к обучению- основное условие формирования современного специалиста / А. Г. Брейво // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 60-63.
Zusammenfassung: The requirements аn economic expert has to meet in the course of transformations of world economic systems continue to get tougher. It also concerns the contents and quality of his preparation. The basic qualifying requirement is the independent economic thinking and comprehension of the mechanism of modern eсоnоmу as а whole. At the same time modern students very often have little interest if аnу in lectures and seminars, that considerbly reduces their learning efficiency. The solution to the рrоblem is seen in the use of the system approach to the organisation and contents of training. It presupposes determination of precise coherence between subjects, their grouping and realisation of general control оf knowledge оn basic economic directions. Stimulation of independent educational and research work of students is in close interrelation with this.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63401
ISBN: 985-426-722-9
Enthalten in den Sammlungen:Управление образованием в условиях переходной экономики

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Breyvo._A._G..pdf1.05 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.