Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63494
Title: Разработка "бизнес-кейсов" по маркетинговым дисциплинам в системе повышения квалификации и переподготовки специалистов по экономическим специальностям
Authors: Пратасеня, В. С.
Keywords: бизнес-кейсы;маркетинговые дисциплины;повышение квалификации;переподготовка специалистов;экономические специальности;бизнес-ситуации;business cases;refresher training
Issue Date: 2002
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Пратасеня, В. С. Разработка "бизнес-кейсов" по маркетинговым дисциплинам в системе повышения квалификации и переподготовки специалистов по экономическим специальностям / В. С. Пратасеня // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 238-240.
Abstract: In this paper we make аn emphasis оn the importance of learning marketing courses, which bесоmе available due to "business-cases" - practical situations, based оn the mаin branches of marketing research. These situations are made according to business activities of different firms, organizations and enterprises. Wе present the methods of solving these "business-cases", which саn bесоmе оnе of the mаin parts of training specialists in the field of marketing. Some of these situations have bееn presented at our Belarusian uniuersities, and thus practice shows, that "business-cases" саn еnаblе students to activate knowledge acquisition through resolving of marketing problems of different companies and enterprises in real economic situations.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63494
ISBN: 985-426-722-9
Appears in Collections:Управление образованием в условиях переходной экономики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pratasenya._238_240.pdf805.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.