Browsing "Теория и практика менеджмента и маркетинга" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 14 to 33 of 1971 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2005Das marktpotential eines kundenLange, S., et alThesisНемецкий
2002Decrease of Yield of grain in Latvia during the transition period from planned economy lo market economyKruze, M.ThesisАнглийский
2004E-mail как инструмент маркетингаБас, С. В.ThesisРусский
2007Estrategias para gestion del riesgo climatico mediante derivados financierosMontserrat Font VilaltaThesisИспанский
2005Ethnocommunicative competence (ECC) and its role in creation and development of international relationship in LatviaPlotka, l., et alThesisАнглийский
2002Food Marketing Practice аt Latvian SchoolsMelngaile AijaThesisАнглийский
2006Globalizace а tzv. megatrendy 2000-2010Sirucek, P.ThesisЧешский
2004How defining thе most prospective and attractive industries in Latvia?Galeniece, M., et alThesisАнглийский
2006Incentives and benefits for investment management in JordanAlhangtah, O. J.ThesisАнглийский
2004Kennen sie den wert ihres kunden?Lange, S.ThesisНемецкий
2004Las transacciones economicas de la empresa con el exterior en el marco de la libre circculacion de capitales de la Union Europea. El caso EspanolMontserrat Font VilaltaThesisИспанский
2006Management collectif et PME: le cas du secteuragro-alimentaireFourcade, C.ThesisФранцузский
2002Marka I jez znaczenie w wyborach konsumentow oraz dzialaniach podmiotow gospodarczychWrona, S.ThesisПольский
2002Marketing mаnаgеmеntLiverani, Prof.Dr.ThesisАнглийский
2002Marketing organizacji non profitlwankiewicz-Rak, B.ThesisПольский
2006Marкeting for commercialactivity managementBorisova, О. V.ThesisАнглийский
2004Network маркетингСтасюкевич, С. В.ThesisРусский
2002Orientacja marketingowa jako funkcja zarzadzania przedsiebiiorstwenStys, A.ThesisПольский
2005Psychische kriterien als determinanten des kundenwertesLange, S.ThesisНемецкий
2003QFD-метод формализации результатов маркетинговых исследованийСвирский, Д. Н.ArticleРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: