Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64346
Title: Модели отклика в маркетинге
Authors: Анохина, Н. Н.
Keywords: маркетинг;реклама;ЭММ маркетинга;продвижение товара;marketing
Issue Date: 2005
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Анохина, Н. Н. Модели отклика в маркетинге / Н. Н. Анохина // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы Vl международной научно-практической конференции (Минск, 30-31 мая 2005 г.) / под общ. ред. И.Л. Акулича ; Дортмундская высшая школа, Ун-т Ганновера, БГЭУ. - Минск : Мэджик Бук, 2005. - C. 16.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64346
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anohina_N._N._s.16.pdf322.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.