Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64695
Title: Перспективы мерчендайзинга в Республике Беларусь
Authors: Тарелко, В. В.
Tarelko, V. V.
Keywords: торговые марки;мерчендайзинг;продвижение продуктов;профессия мерчендайзера;trade marks;merchandising
Issue Date: 2005
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Тарелко, В. В. Перспективы мерчендайзинга в Республике Беларусь / В. В. Тарелко // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы Vl международной научно-практической конференции (Минск, 30-31 мая 2005 г.) / под общ. ред. И.Л. Акулича ; Дортмундская высшая школа, Ун-т Ганновера, БГЭУ. - Минск : Мэджик Бук, 2005. - C. 278-279.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64695
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarelko_V._V._s._278_279.pdf642.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.