Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65285
Title: Использование СVP анализа для решения маркетинговых задач
Authors: Ковалева, О. Л.
Keywords: СVР-анализ;управленческий учет;маркетинговые задачи;management accounting;marketing tasks
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Ковалева, О. Л. Использование СVP анализа для решения маркетинговых задач / О. Л. Ковалева // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 119.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65285
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovaleva_O.L..pdf129.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.