Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗубик, Д. В.-
dc.contributor.authorЧеркас, Н. Л.-
dc.contributor.authorZubik, D. V.-
dc.contributor.authorCherkas, N. L.-
dc.date.accessioned2018-02-12T10:31:10Z-
dc.date.available2018-02-12T10:31:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗубик, Д. В. CRM — система как инструмент реинжиниринга / Д. В. Зубик, Н. Л. Черкас // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И. Л. Акулича] ; Белорус. гос. экон. ун-т, Дортмундская высш. шк., Ун-т Ганновера [и др.]. - Минск : Мэджик, 2013. - С. 142-145.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-6473-96-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70938-
dc.languageРусскийru_RU
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectклиентоориентированные отношенияru_RU
dc.subjectCRM-системыru_RU
dc.subjectинструменты реинжинирингаru_RU
dc.subjectклиентская поддержкаru_RU
dc.subjectcustomer relationship managementru_RU
dc.subjectclient-oriented relationshipsru_RU
dc.titleCRM — система как инструмент реинжинирингаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zubik_D._V._s._142_145.pdf5.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.