Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70944
Title: Применение конджойнт-анализа в маркетинге
Authors: Ковалева, О. Л.
Kovaleva, O. L.
Keywords: конджойнт-анализ;маркетинг;полевые работы;анализ данных;conjoint analysis;marketing
Issue Date: 2013
Language: Русский
Type: Article
Citation: Ковалева, О. Л. Применение конджойнт-анализа в маркетинге / О. Л. Ковалева // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И. Л. Акулича] ; Белорус. гос. экон. ун-т, Дортмундская высш. шк., Ун-т Ганновера [и др.]. - Минск : Мэджик, 2013. - С.163-167.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70944
ISBN: 978-985-6473-96-1
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.L._Kovaleva.pdf563.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.