Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72014
Title: Celebrity endorsement in destination marketing: а case study of Estonia
Authors: Piirman, М.
Muristaja, Н.
Keywords: tourism;social marketing;celebrity;туризм
Issue Date: 2017
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Piirman, M. Celebrity endorsement in destination marketing: а case study of Estonia / M. Piirman; research supervisor Н. Muristaja // Современный механизм функционирования торгового бизнеса и туристической индустрии: реальность и перспективы : материалы Международной научно-практической конференции студентов и молодых ученых, Минск, 2-3 марта 2017 года / [редкол.: Г.А. Короленок (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т. - Минск : БГЭУ, 2017. - С. 370-371.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72014
ISBN: 978-985-564-164-4
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M._Piirman.pdf284.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.