Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72373
Title: Методологические и методические основы анализа влияния цен на потребительский выбор
Other Titles: Methodological and methodical basis of analysis of the impact of prices on consumer choice
Authors: Синельникова, Е. А.
Sinelnikova, E.
Keywords: потребительский выбор;потребительские цены;индекс потребительских цен;покупательная способность;денежные доходы населения;социально значимые товары;consumer choice
Issue Date: 2015
Language: Русский
Type: Article
Citation: Синельникова, Е. А. Методологические и методические основы анализа влияния цен на потребительский выбор / Е. А. Синельникова // Бухгалтерский учет и анализ. - 2015. - № 1. - С. 10-18.
Abstract: В статье обосновывается необходимость и методика исследования влияния цен на потребительский выбор населения. Отмечается, что результаты подобных разработок должны лежать в основе принятия управленческих решений по вопросам совершенствования политики поведения организации на рынке, развития структуры розничного товарооборота, формирования и изменения ценовой политики торговыми субъектами хозяйствования.
The article substantiates the nееd and а technique of research of influence of prices оп consumer choice population. It is noted that the results of such development should underpin management decisions оn improving the policy of behavior of organization in the market, the development of retail turnover structure, formation and changes in pricing policy bу trade economic entities.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72373
Appears in Collections:2015, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sinelnikova_E.A._s._10_18.pdf5.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.