Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73809
Title: Методические аспекты продвижения инновационных продуктов питания
Other Titles: Metodical aspects of promotion of innovative food ptoducts
Authors: Короленок, Г. А.
Остальцева, О. Ю.
Keywords: инновационный продукт питания;коммуникационная политика;продовольственный рынок;innovative food product;food market
Issue Date: 2018
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Короленок, Г. А. Методические аспекты продвижения инновационных продуктов питания / Г. А. Короленок, О. Ю. Остальцева // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2018. — Вып. 11. - С. 241-248.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73809
ISBN: 978-985-564-215-3
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korolenok_G._A..pdf181.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.