Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73955
Title: Методика анализа юзабилити сайта (на примере ЗАО "АТЛАНТ" )
Other Titles: Technique of the analysis of the usability of the website ( on the example of CJSC ATLANT)
Authors: Щербич, Г. А.
Свиридович, М. А.
Keywords: интернет-коммуникации;корпоративный сайт;юзабилити сайта;экспертная оценка;коэффициент конкордации;internet communication;corporate website
Issue Date: 2018
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Щербич, Г. А. Методика анализа юзабилити сайта (на примере ЗАО "АТЛАНТ" ) / Г. А. Щербич, М. А. Свиридович // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2018. — Вып. 11. - С. 491-498.
Abstract: Приведены сравнительные характеристики сайта ЗАО "АТЛАНТ" и корпоративного сайта конкурента; указана методика оценки юзабилити-сайта методом экспертных оценок; даны соответствующие рекомендации для повышения юзабилити сайта ЗАО "АТЛАНТ".
Presents comparative characteristic of the website CJSC «ATLANT» with the corporate website of the competitor; describes the method of evaluation of the website usability by expert evaluations; makes recommendations how to improve the usability of the website CJSC «ATLANT».
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73955
ISBN: 978-985-564-215-3
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shcherbich_G.A..pdf175.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.