Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74878
Title: Особенности маркетинговых исследований
Authors: Абрамович, Ю. Л.
Keywords: бизнес-план;конкуренция;маркетинговые исследования;marketing research
Issue Date: 2007
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Абрамович, Ю. Л. Особенности маркетинговых исследований / Ю. Л. Абрамович // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VIII междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 мая - 2 июня 2007 г. / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2007. – С. 8.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74878
ISBN: 978-985-6544-91-3
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abramovich_Yu.L._str.8.pdf420.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.