Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74931
Title: Стимулирование продаж
Authors: Вишневская, А. П.
Keywords: маркетинговые коммуникации;мероприятия;скидки;реализация товара;marketing communications
Issue Date: 2007
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Вишневская, А. П. Стимулирование продаж / А. П. Вишневская // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VIII междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 мая - 2 июня 2007 г. / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2007. – С. 48-49.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74931
ISBN: 978-985-6544-91-3
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vishnevskaya_A.P._48_49.pdf815.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.