Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75322
Title: Основные тенденции развития маркетинга
Authors: Тарелко, В. В.
Keywords: маркетинг;интернет-маркетинг;мерчендайзинг;маркетинговая деятельность;marketing
Issue Date: 2007
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Тарелко, В. В. Основные тенденции развития маркетинга / В. В.Тарелко // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VIII междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 мая - 2 июня 2007 г. / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2007. – С. 258-259.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75322
ISBN: 978-985-6544-91-3
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarelko_258_259.pdf392.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.