Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77406
Title: Анализ состояния рынка ТВ-рекламы в Республике Беларусь
Other Titles: Analysis of the state of the market of TV advertising in the Republic of Belarus
Authors: Толокняник, В. В.
Talaknianik, V. U.
Keywords: телевидение;телеканалы;рекламная активность;ТВ-реклама;медиаресурсы;advertising activity
Issue Date: 2018
Language: Русский
Type: Article
Citation: Толокняник, В. В. Анализ состояния рынка ТВ-рекламы в Республике Беларусь = Analysis of the state of the market of TV advertising in the Republic of Belarus / В. В. Толокняник // Экономика глазами молодых : сборник статей XI Международного экономического форума молодых ученых (г. Минск, 28-29 сентября 2018 г.) / [редкол.: А.А. Быков (науч. ред.), О.А. Морозевич (зам. науч. ред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорус. гос. экон. ун-т", Совет молодых ученых. - Минск : БГАТУ, 2018. - С. 276-279.
Abstract: Приводится анализ рынка ТВ-рекламы в Республике Беларусь, основных показателей, характеризующих потребление рекламы на телевидении. The article analyzes the market of TV advertising in the Republic of Belarus, the main indicators that characterize the consumption of advertising on television.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77406
ISBN: 978-985-519-939-8
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toloknyanik_V.V._s._276_279.pdf166.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.