Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77607
Title: Контроллинг маркетинга
Authors: Шингирей, С. А.
Keywords: контроллинг;управление организацией;маркетинговые стратегии;маркетинговые решения;controlling
Issue Date: 2003
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Шингирей, С. А. Контроллинг маркетинга / С. А. Шингирей // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы международной науч.-практ. конф., Минск, 26-28 мая 2003 г. / БГЭУ, Балтийский рус. ин-т ; [под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : БГЭУ, 2003. - С. 341-342.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77607
ISBN: 985-426-919-1
Appears in Collections:2003

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shingirey_S.A._341_342.pdf869.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.