Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/79257
Title: Концептуальные направления развития маркетинга на рынке услуг
Other Titles: Conceptual directions of development of marketing in the market of services
Authors: Демченко, Е. В.
Demchenko, E.
Keywords: рынок услуг;рынок услуг;научные школы;маркетинговые стратегии;профиль риска;service market;service marketing
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Демченко, Е. В. Концептуальные направления развития маркетинга на рынке услуг / Е. В. Демченко // Научные труды Белорусского государственного экономического университета. Вып. 12 / [редкол.: В.Н. Шимов (гл. ред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т. - Минск : БГЭУ, 2019. - C. 146-150.
Abstract: Автор, базируясь на учете особенностей рынка услуг, исследует международные модели маркетинга услуг, выделяет концептуальные направления развития маркетинга на рынке услуг, ориентируясь на характеристики услуг и изменения внешней среды. Разработанные направления развития маркетинга услуг позволяют сформировать маркетинговую стратегию и обеспечивают более полную реализацию комплекса маркетинга на рынке услуг.
The author, based on the characteristics of the services market, explores international models of marketing services. The author highlights the conceptual directions of marketing development in the services market, focusing on the characteristics of services and changes in the external environment. The developed directions of development of marketing services allow you to formulate a marketing strategy and provide a more complete implementation of the marketing mix in the services market.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/79257
ISBN: 978-985-564-249-8
ISSN: 2219-9772
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demchenko_E.V._s_146_150.pdf438.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.