Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80100
Title: Branding influenced by manufacturer / customer interaction on the SNS (a case study of Japanese & German automobile manufacturers in China)
Other Titles: Влияние общения производителя и потребителя в социальных сетях на стратегии продвижения (на примере японских и немецких автопроизводителей в Китае )
Authors: Вэньинг Лонг
Wanying Long
Keywords: social networking site;automobile manufactures;branding;автомобильное производство
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Вэньинг Лонг. Branding influenced by manufacturer / customer interaction on the SNS (a case study of Japanese & German automobile manufacturers in China) /Вэньинг Лонг; науч. рук. Хиромаса Танака // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы VII и VIII Международных студенческих научно-практических конференций на иностранных языках, Минск, 30 ноября 2017 г., 30 ноября 2018 г. / [редкол.: М. В. Мишкевич (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2019. - С. 46.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80100
ISBN: 978-985-564-268-9
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vening_Long.pdf250.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.