Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80550
Title: Интеллектуальный анализ данных в маркетинге : электронный учебно-методический комплекс для магистрантов специальности 1-26 80 05 "Маркетинг"
Authors: Акулич, И. Л.
Голик, В. С.
Keywords: маркетинг;marketing;data mining;marketing software;marketing database;business intelligence;бизнес-аналитика;маркетинговая база данных
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Learning Object
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80550
Appears in Collections:Кафедра маркетинга
Маркетинг 1-26 80 05, 7-06-0412-04

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uchebnaya_programma_2019.pdf225.85 kBAdobe PDFView/Open
EUMK_IADM_15_11_19__main.pdf
  Restricted Access
доступен в локальной сети789.77 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.