Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81675
Title: Рейтинговая оценка торговых марок на основе потребительских предпочтений
Other Titles: Trademark Rating Based on Consumer Preferences
Authors: Денисейко, И. В.
Deniseyko, I. V.
Keywords: детское питание;рейтинговая оценка;торговые марки;маркетинговые исследования;baby food;rating score;trade marks
Issue Date: 2018
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Денисейко, И. В. Рейтинговая оценка торговых марок на основе потребительских предпочтений / И. В. Денисейко // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2018. - № 6. - С. 55-61.
Abstract: Исследуются вопросы построения рейтингов для различных торговых марок детского питания, а также проводится анализ зависимости предпочтений потребителей от доходов.
The article looks into the issues of constructing ratings for various baby food trademarks. The analysis of the dependence of consumer preferences on their income is carried out.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81675
ISBN: 1026-3578
Appears in Collections:2018, № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Deniseyko_55_61.pdf232.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.