Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81745
Title: Corporate Strategies in Tourism : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-25 80 01 «Economics»
Other Titles: Корпоративные стратегии в туризме : электронный учебно-методический комплекс для магистрантов по специальности 1-25 80 01 «Экономика». Профилизация «Экономика и управление туристическими комплексами и территориями»
Authors: Шаврук, Ю. А.
Keywords: tourism;corporation;strategy;туризм;корпорация;стратегия;стратегический менеджмент
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Learning Object
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81745
Appears in Collections:Кафедра экономики и управления туристической индустрией
Экономика 1-25 80 01, 7-06-0311-01

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uchebnaya_programma_2019.pdf276.1 kBAdobe PDFView/Open
EUMK.doc
  Restricted Access
доступен в локальной сети374 kBMicrosoft WordView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.