Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81833
Title: Fashion as a regulating tool of consumer behavior
Other Titles: Мода как регулятор потребительского поведения
Authors: Ovchinnikova, D.
Овчинникова, Д. Д.
Keywords: consumer behavior;marketing research;demand formation;fashion;поведение потребителей;маркетинговые исследования;формирование спроса;мода
Issue Date: 2020
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Ovchinnikova, D. Fashion as a regulating tool of consumer behavior / D. Ovchinnikova; науч. рук. Ю. М. Савчук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы IX Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 29 ноября 2019 г. / [редкол.: М. В. Мишкевич (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2020. - С. 183-185.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81833
ISBN: 978-985-564-295-5
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ovchinnikova_D._183_185.pdf655.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.