Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83490
Title: Social media marketing influence on employees-customers’ interaction
Other Titles: Влияние маркетинга в социальных медиа на взаимодействие сотрудников и клиентов
Authors: Nahed Taha
Нахед Таха
Keywords: social media;employees;customers;социальные медиа;сотрудники;клиенты
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Nahed Taha. Social media marketing influence on employees-customers’ interaction / Nahed Taha // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2019. - № 3 (134). - С. 43-47.
Abstract: The study aims at examining the impact of Social media on employees-customers’ interaction. It investigates that it is a phenomenon which has transformed the interaction and communication of individuals throughout the world. However, social media is not a new concept — it has been evolving since the dawn of human interaction. In recent times, social media has impacted many aspects of human communication, thereby impacting business. Social networking has become daily practice in some users’ lives.
Целью исследования является изучение влияния социальных медиа на взаимодействие сотрудников с клиентами. Отмечается, что это явление, которое трансформировало взаимодействие и коммуникацию людей во всем мире. Однако со¬циальные медиа не являются новой концепцией. Они развиваются с самого начала человеческого взаимодействия. В последнее время социальные медиа повлияли на многие аспекты человеческого общения, тем самым повлияв на бизнес. Социальные сети стали повседневной практикой в жизни отдельных пользователей.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83490
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2019, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nahed_Taha_43_47.pdf168.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.