Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/85010
Title: Методика оценки коммуникационной эффективности контент-маркетинга
Other Titles: Methods of Measuring Communicative Effectiveness of Content Marketing
Authors: Гринько, О. И.
Grinko, O. I.
Keywords: контент-маркетинг;интернет-маркетинг;коммуникационная политика;индикаторы эффективности;content marketing;internet marketing
Issue Date: 2020
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Гринько, О. И. Методика оценки коммуникационной эффективности контент-маркетинга / О. И. Гринько // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2020. - № 5 - C. 43-51.
Abstract: Автором поставлена цель сформулировать методические рекомендации по оценке коммуникационной эффективности контент-маркетинга. Исследуются современные подходы к проведению измерений ключевых индикаторов эффективности (KPI) и предложена собственная методика. Предложенная методика и классификация ключевых показателей эффективности контент-маркетинга обладают научной новизной и практической значимостью.
The objective of the article is to formulate the guidelines for estimation of communicative effectiveness of content marketing. The article discusses modern approaches to measuring key performance indicators (KPI) and suggests the author’s own measuring techniques. The techniques concerned as well as the classification of the key effectiveness indicators of content marketing are innovative and of practical significance.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/85010
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2020, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grinko_43_51.pdf192.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.