Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345
Title: О проблеме обучения маркетингу
Authors: Карпеко, О. И.
Keywords: маркетинг;подготовка специалистов;зарубежный опыт;высшее образование;образовательные программы;marketing;training of specialists
Issue Date: 2000
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Карпеко, О. И. О проблеме обучения маркетингу / О. И. Карпеко // Международное образование и партнерство : тезисы докладов Международной конференции в рамках проекта Регионального академического партнерства (REAP), Минск, 17-18 ноября 2000 г. – Минск : БГЭУ, 2000. – С. 28-31.
Abstract: Small experience in training specialists in marketing in Belarus, weak implementation of marketing principles at the enterprises of the country demand the accurate study of marketing training abroad. At the same time we are to take into account the traditions of the National education and the specific conditions of the activities of Belarus enterprises in the period of transition to the market economy.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345
ISBN: 985-426-634-6
Appears in Collections:Международное образование и партнерство

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karpeko_O._I..pdf118.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.