Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87029
Title: Social networks as means of promoting tourist services
Authors: Ефременко, Е. Д.
Гайдук, Л. Д.
Keywords: tourist services;social networks;Internet marketing;туристические услуги
Issue Date: 2020
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Ефременко, Е. Д. Social networks as means of promoting tourist services / Е. Д. Ефременко, Л. Д. Гайдук // Современный механизм функционирования торгового бизнеса и туристической индустрии: реальность и перспективы : материалы IV Международной научно-практической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, Минск, 5-6 декабря 2019 г. / [редакционная коллегия: Г. А. Короленок (пред.) и др.] ; Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет. – Минск : БГЭУ, 2020. – С. 541-542.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87029
ISBN: 978-985-564-316-7
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Efremenko_E._D..pdf620.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.